onsdag 6 april 2011

Mör i kropp och knopp

Klämde in 4 träningspass förra veckan. Denna vecka har jag hunnit med 2 och har 4 pass till inbokade.

Totalt slut om kvällarna. I fredags somnade jag i T:s soffa och vaknade av min egen snarkning. Typ så slut, yes. Men det är bra. Det är inte bara kul med träningen igen, det ger effekt. Jag orkar mer, jag har blivit starkare och smalare. Inte nog med det så fungerar det som någon slags terapi. När jag klev in på friskvårds i eftermiddag ville jag hem och dra något gammalt över mig, en löptur 30 minuter senare var de känslorna som bortblåsta. Thank you må bra hormoner.

Ikväll har jag blivit med kyl och frys också. Jag fick det till kanonpris med garantibeviset kvar. Dessutom fick jag ett köksbord och min far en hylla att ställa i garaget helt gratis. Det är inte ofta man stöter på sån vänlighet. Man borde lära av sånna människor.

1 kommentar: