fredag 7 december 2012

1 tenta kvar på kursen

Och den skrivs en fredag mellan 14-19. Jag är nervös. Jag har inte så god koll som jag hade önskat, men å andra sidan har jag inte haft mer tid till att plugga. Oavsett resultat så har jag gjort mitt bästa och det borde ge mig godkänt. Jag har fått en tanke dock. Det skulle kanske till och med vara bra för mig, för min självutveckling, om det inte gick så bra. Så självkänslan får fler utmaningar att tampas med. Annars kan man ju inte gå framåt...

Ja, jag är lite stressad och har sovit oroligt. I kontrast till det och mina självutvecklingsfunderingar, så är julmånaden så härlig och mysig! Igår köpte jag äntligen de första julklapparna till Linus <3 Sen bestämde jag och herr Wass att vi ska ha rimstuga någon dag, så roligt! Jag njuter av juletider :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar