lördag 19 mars 2011

En strimma ljus

Solen värmer som bara vårsolen kan. Den finaste familjen och de bästa vännerna lyfter mig och är så fantastiska, all min kärlek och tacksamhet till er. Vad vore jag utan er.

Igår tittade jag på två lägenheter varav den ena är min om jag vill ha den. Skolan och ridningen är igång igen och hälsovägledarna är som vanligt underbara och jag har roligt på dagarna. Skolan är som en frizon. Det är bara drygt 2 månader kvar av utbildningen och livet som student är snart över. Men innan jag måste bestämma mig över vad som händer sen väntar sommaren och förhoppningsvis sommarjobb och fina sommardagar.

Är det inte märkligt, hur det kan kännas som att hela livet stannar, samtidigt som det ändå fortsätter? Tiden fortsätter gå oavsett vad händer, och även om man inte vill...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar