tisdag 29 mars 2011

Tisdagar brukar vara bra

Crappy day igår, dålig sömn inatt. Idag är en ny dag.

Ganska skön skoldag. Ett anatomiprov, lite anatomisk teori och benmassage. Efter skolan besökte jag bäste T och tog mig friheten att laga middag till mig själv. Jag skulle givetvis ha lagat till honom också, men han är sjuk och låg i soffan under en filt och ville inte ha mat. Lite som ett barn. (Han hade visst ätit tidigare under dagen, viktigt att poängtera...) Jag trängde mig på (nej det är klart att jag inte gjorde, men det känns lätt så när man inte har eget hem att gå till utan lånar en dusch här, väntar där, synkar middag här osv. för att få ihop vardagen...) tills det var dags att hämta Sussi och åka till Ersmark och rida.

Jag red mysiga Exidus. I 50 minuter gick det inte att tänka på något annat än det som hände just då. 50 minuter är i alla fall 50 minuter...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar