söndag 27 mars 2011

Om helgen, what else

Fredag. Spinning. Tre kronor, gomiddag och skräckfilm hos bäste T. Lördag. Gymmet. Städning, plugg, firande av finaste William som fyllde 3, hockey. Söndag. Mera plugg, rensning av kläder, ut med en del på tradera. Såg halva hockeyn, åkte till friskvårds, nya passet med bodypump. Trött, trött, trött i kroppen. Tränar hårt. Men det funkar. Det stillar oron och känslostormarna. I fredags tackade jag ja till lägenheten och sökte till Röntgensjuksköterskeprogrammet i Umeå. Kommer jag in är det mitt liv till hösten, fortsatta studier alltså. Skelleftekär som jag är blir det att pendla. Det lär jag ångra mer än en gång, men det ska nog gå det med. Så ser livet ut för tillfället.

1 kommentar:

  1. Heja Sarah, du är toppenbäst. Du kommer att klara det du vill, älskar dig ,mormor

    SvaraRadera