tisdag 11 september 2012

Nyttnyttnytt








6 par skor: 2 höstkängor, 1 par fodrade vinterskor, 1 par löparskor, 1 par för combat, 1 par för övrig träning/gymmet. (JAG VILL TESTA TRÄNINGSSKORNA NU, NU, NU!). 2 träningsbh:ar, 3 par träningslinnen, 1 softshelljacka. Och som inte hamnade på bild - 1 roligare version av ett pannband (annan färg än det som är nederst på bild, det och den röda färgglada vinterjackan inhandlades tidigare i helgen) och 1 par överdragsbyxor.

Jag köper nytt och byter ut gammalt och utslitet eller numera för stort. Rustar för höst och vinter. Rustar för TRÄNING. Visakortet glöder och ska få glöda ännu lite till. Jag behöver fler träningstights. Vantar. En mössa. Jeans. Ett par andra byxor. Och nanting så kul det är att shoppa. Jag tror aldrig det har varit just SÅHÄR kul heller, för det känns som att jag har längtat en halv evighet efter nya träningsskor och träningskläder. Jag kommer känna mig som en gudinna imorgon när jag kliver in på Friskvårds. Jo, it feels great.

1 kommentar: