söndag 12 september 2010

Extra härligt med helg, för att man pluggar igen kanske?



Hopptävling på SRK. Strålande väder och många bekanta ansikten på hästryggarna. :) Blir som alltid väldigt sugen på att vara med själv! Nån gång så... Vilket påminde mig om att vi har hoppning på tisdag, WOHO!



Middag hos pappa och Katarina på lördagen. Grillat, fantastiskt gott! Kanske sista grillningen för den här sommaren så smaken förstärktes väl av den tanken. Innan maten var klar sköt vi luftgevär och träffade ölburkar utan problem. Att avancera och träffa ett smalt metallrör blev desto svårare... för alla. Pappa blev dock rädd att jag skulle lyckas tillslut så han fick bråttom in med maten ;)

När vi kom hem gick jag och Tobias på bio och såg Grown ups. Helt okej komedi :)



Och idag visade regnet vägen till Byske där Sandra som fyller år imorgon hade kalas hos mamma Carina. Det var väldigt trevligt! Sandra fick en snygg taklampa av mig och Tobias. Jag vill ha en sån jag med! :)

Förutom det har jag och älsklingen min hunnit packa nästan allt i lägenheten, jag har städat och tvättat bilen (till och med den vårdar jag ömt, är inte det karlagöra?) plus att jag har pluggat cellen och räknat matte med Tobias ikväll.

Ny vecka alldeles snart. Fortsätt såhär!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar