onsdag 8 september 2010

Jag var lite optimistisk

Om en vecka blir det flytt. Imorgon ska lägenheten vi har nu besiktas. Så när middagen var uppäten hämtade jag ett par flyttlådor från vindsförrådet och tänkte vara duktig och börja någonstans. Det var på tiden...

Det blev min "walk in closet"/vårt inneförråd med tillhörande förrådsvinda. Jag räknade med att det skulle behövas 4 lådor eller nåt sånt. Jo tjena... 8 stycken är packade, en 9:nde är påbörjad... Vindsutrymmet, garderoberna och hyllorna är tömda, men alla mina kläder + en del av Olofs kläder hänger fint kvar därinne. Det får bli ett par ikea-påsar till det. Men just min beräkning av hur många lådor som kommer att gå åt... undrar hur många det blir till köket då... ser inte framemot den packningen!

Tur att det är värt det i slutändan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar