onsdag 24 november 2010

Dags att rota i garderoben

Morgonen började med upptäckten av att min termos läckte = ingen varm choklad att värma mig med, samt att snön ven illa utanför köksfönstret!... Blåsten försvann dock och stora tunga snöflingor började falla istället och det blev en fantastisk utedag med klassen! Mycket lekar och skratt och lunchen gjorde vi på den öppna elden lagom till att solen började skina. Hur härligt som helst! Sen bjöd Kicki på hennes egengjorda saftglögg som var riktigt varm och go så det gick ju bra med dryck ändå.

Dagen avrundades som sagt med bad och bastu, och jag som glömt mina badkläder tyckte det var smidigt att bada i träningsbh:n och trosor, bara det att jag glömde den stackars träningsbh:n på skolan! Plus att jag helt glömt bort att jag ska på friskvårds om en timma och träna, och jag har bara en träningsbh!...




Dags att införskaffa sig en till sån här kanske? Mjo! Men virrmaja AB är hur som helst utan träningsbh, så jag vet inte vad jag ska träna i riktigt... dags för djupdykning i garderoben efter en gammal bh! :p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar