måndag 22 november 2010

Ny vecka

Vi har en lite annorlunda vecka framför oss:

omkastade lektioner
ändrade tider
utedag på onsdag, då det ska vara kaaaallt, som tur är ska det avslutas med bad och bastu!
hälsoinspiratörsutbildning imorgon, den ser jag framemot!

Det här medför dock att vi inte har nån fysisk aktivitet med klassen förutom på yogan på fredag. Jag är nästan rädd för att säga det, för så fort träningsvinden blåser i medvind brukar den försvinna illa kvickt för min del... men det känns för lite! Jag vill träna mer. :) Medvinden blir alldeles för lätt till motvind om jag ska träna ensam, så därför har jag bokat in ett bodypump-pass på Friskvårdskompaniet på onsdag. Och jag sitter just nu och funderar på om jag ska boka ett spinning-pass på fredag. JAG. Spinning. Nästan så att man ska sträcka sig upp och rita ett kors i taket... Det är definitivt ingen favoritträning, men jag vill göra något i grupp som höjer pulsen rejält, och det gjorde den definitivt i onsdags när vi körde spinning med klassen, så det får nog bli så.

Förutom skolan ser det ut att vara ganska fullt i kalendern i övrigt också. Ridning imorgon, hoppning! :D Farmor som fyller år på torsdag, maskeradhoppning på lördag, får dock inte vara med då jag inte rider i någon specialgrupp, men jag ska dit och kika :) Kalas/klassträff lördag kväll, grötfest med pappas sida av släkten på söndag. Så att det blev en ganska lugn och härlig eftermiddag, som en förlängd helgkväll, var kanske inte så dumt... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar