måndag 7 november 2011

First day of another great week

Opponering och ännu ett betyg, den här gången i fördjupningsarbetet. Ännu gladare tjej här, check!

Dagen var klar redan innan lunch så jag kom mig hem tidigt (i alla fall för att vara pendlande student), så jag skyndade mig till gymmet och gav mitt bästa för att ge överkroppen en extra omgång. Efter gårdagens tabata har jag ont i rumpan, baksida- OCH framsida lår, så det gör ont när jag sitter, ställer mig/sätter mig och när jag går. Träning när den visar sig från sin bästa sida! Hur som haver så är jag sjukt taggad på träna hårt. Här ska bli ännu mer resultat. -3 kg innan jul var ett mål jag höftade till på fyllan i fredags. Jag tycker inte att det är orimligt på något sätt, så jag tänker köra på det!

Kvällen avrundades med trevligt besök av Sandra och Fredrik! Lite käk, lite godis, lite spel och en nostalgirunda bland gamla kort. Bland annat på en 13 kg tyngre version av mig själv. Oh my. En dag kanske ni får se...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar