söndag 6 november 2011

GLAD

Fredagens tenta lämnade efter sig en redig tentaångest (vilket dämpades bra med klassfesten, hm). Det var en onlinetenta som jag gjorde hemma, vilket inte fungerade så bra...

De hade lagt ut en testtenta innan, den funkade kanon, så jag antog att den riktiga borde fungera också. Det var 20 frågor på max 20 minuter, och när jag hade gjort ett par frågor hänger sig testet och jag fick börja om... Detta hände MINST 5 gånger, så där snackar vi takykardi (för hög puls) nanting! När jag hade svarat på sista frågan var det flera frågor som jag ville kolla på igen, men då hade jag bara 2 minuter kvar av tiden, och hade det hängt sig igen och jag hade varit tvungen att klicka igenom alla igen, hade jag riskerat att inte hinna skicka in det i tid... Så, det gick inte särskilt bra alls!

MEN, jag blev godkänd! Så jääääkla skönt! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar