onsdag 2 november 2011

Partyankan och Sarah

Det börjar närma sig helg! Vilket innebär att de här två intensiva veckorna snart är över!

I fredags lämnade jag in ett fördjupningsarbete, idag skrev jag min första tenta (grundläggande strålningsfysik och strålningsbiologi) och på fredag är det dags för tenta nummer två (omvårdnad). Efter flera timmars tentaplugg med kloka klasskamrater avrundades gårdagen med massage. 6 månader hade hunnit gå sen jag fick massage sist! Jag har en klasskamrat som är certifierad massör och jag själv är ju diplomerad, så jag kom på den briljanta idén att vi skulle nyttja varandra, vilket var oerhört behövligt och ontskönt precis som det ska vara. Massagens effekter, det vill säga uppmjukade muskler och ett lugnare sinne, kickade in direkt och nu ligger fokus ännu mer på helgen och vad det betyder:

- 2 tentor är skrivna
- KLASSFEST!


Partyankan och jag är redo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar