fredag 27 januari 2012

Hej på dig du hääärliga fredag!

Vaknar med axlar och skuldror som känns skönt mosade efter gårdagens box med min underbara freund Tobias - absolut bästa känslan att vakna med!

Nu på förmiddagen har jag gjort bort veckostädningen, betalat räkningar (alltid lika kul - or think again), pluggat, ska strax kila på ett möte, hem en kort sväng emellan och sen iväg mot mitt andra hem, friskvårds, där bålstabilitet á långa, utmanande plankor och ett bodycombatpass väntar för att kickstarta den här helgen! Som om inte det vore nog, (vilket det absolut skulle kunna vara, eller är ganska ofta numera, jag har börjat trivas med lugnet, eller kanske framförallt i mitt eget sällskap, det var så längesen jag kände den där inre stressen över att måsta hitta på någonting, vad som helst, bara för att slippa vara ensam, och ändå när jag tänker på det känns det som att den verkligheten var igår, thank god for reality checks, alla förändringar är inte till det sämre! wopsie, från det ena till det andra bara sådär O.o) så får jag bjuda ovan nämnda underbara freund på middag och umgås med honom hela kvällen, precis som jag fick förra fredagen. Vi ska fightas i Mariokart och se några gamla goda Beckrullar.

Man kunde haft det sämre, bra mycket sämre, eftersom en sån här dag, med den här känslan, är svårslagen... Jag njuter av en awesome fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar