lördag 7 januari 2012

Oförskämt pigga muskler

Har jag minsann, trots att det varit en tuff träningsvecka (två delar combat, två delar pump, två delar core och ett stycke löpning). Anledningen? Tja framförallt denna.


Tror det är tredje veckan nu som jag varit supernoga med att stoppa i mig tillräckligt med protein de dagar jag tränar, och då framförallt med kesella just efteråt. Skillnaden är enorm! Jag får mycket mindre träningsvärk, samtidigt som jag orkar mer och känner mig starkare. Att föra matdagbok ett par dagar är ett enkelt sätt att se över sitt proteinintag, och bli inte förvånad om du, som så många andra, får i dig för lite om du tränar mycket. Jag kommer definitivt fortsätta lägga till mer protein :)

2 kommentarer:

  1. Fiffigt. Bra tips, ska prova :) (Om jag nu kommer igång med träningen igen) Hur äter du det? Bara som det är eller?

    SvaraRadera
  2. Superenkelt och VÄL fungerande tips!! :) Jag tinar lite frysta bär och blandar i så man får lite smak :)

    SvaraRadera