torsdag 3 juni 2010

Min födelsedag

23 år mogen :)

Jag hade en väldigt fin födelsedag. Telefoner gick varma, facebook överöstes med gratulationer och lägenheten blev ganska liten på ett mysigt vis när jag fick besök på eftermiddagen. Jag har så många underbara människor i mitt liv. Det kändes hela dagen igår och känns i hjärtat, nu, när jag reflekterar över det. Att jag dessutom fick helt fantastiska presenter gjorde att jag kände mig än mer speciell. Jag fick bland annat

- en yogamatta
- en träningsdvd med yoga
- en pilatesboll
- en bok om minimeditation
- boken Ditt bästa jag - oftare!
- hästböcker om ridlära, dressyr och hästens beteende
- sporrar
- ett dressyrspö
- ett presentkort på Royal
- avslappningsmusik med min favorit Deuter
- blommor

Så framöver kommer jag att bli en hejjare på yoga, vara avslappnad, bli starkare, mer fokuserad, mer medveten om vad jag vill och förhoppningsvis hålla på med hästar - det låter inte så dumt!

TACK alla som uppmärksammade min dag och fick mig att känna lycka.

1 kommentar:

  1. Vad bra att man kunde hjälpa till lite att göra din dag till en lyckad dag!! Kram på dig!!

    SvaraRadera