söndag 5 december 2010

Min lördagkväll och en del av eftermiddagen




Efter gårdagskalaset och en film hos käraste grannen hade jag en lugn hemmakväll. Olof var ute med jobbet så jag myste till det med tända ljus överallt och min nya favoritskiva Winterland med Sarah Dawn Finer! Riktigt lugnt och harmoniskt och jag sov gott sen. :)

Idag vart det något liknande med mysfaktorn när Olof var på jobbet, dock kanske mer för att få sista energin till pluggandet av 29 muskler, dess latinska namn och hur man stretchar dem att räcka till. Mitt i nötandet ringde käraste och tokigaste grannen och föreslog att vi skulle spinna i 90 minuter på 360. Hahaha. Men å andra sidan är jag väl lika tokig som går med på något så jobbigt...

Sagt och gjort, vi överlevde det med! Och inte känns det så dumt att ha slitit sig igenom det på en söndageftermiddag. Musklerna var det ja, bäst att kika över dem en gång till :)

1 kommentar:

  1. var har du hittat den superfina adventsljusstaken??? love it!

    SvaraRadera