tisdag 7 december 2010

Slutspurt

Vid ett telefonsamtal med min fina mormor igårkväll kom det fram och jag liksom kom på mig själv när jag sa det, att det är ganska fullt upp just nu. Förutom skolan på dagarna är det ridning, tvätt, prov att plugga till, massage att träna, julspex som Hälsovägledarna ska fixa om lärarna, luciashow på SRK, klassfest, kvalitetstid med Olof som gått upp i tid i december, folk att besöka och julklappar som ska handlas. Det är något varje kväll sen är det helg och fullt upp då med. Alltså inte så konstigt att det känns som att tiden inte riktigt finns till allt man skulle vilja hinna med.

Men, man kan bara göra sitta bästa och på nåt sätt går det ihop ändå. Om 14 dagar tar jag jullov utan nånting inplanerat annat än att njuta av julen och ha det bra. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar