fredag 5 augusti 2011

Fascinerad, förvånad, glad, nöjd!

Jag sprang 9 km idag. 9 km! :D JAG... Som alltid hatat att springa, som aldrig klarat det utan att få andnöd x flera. Nu går det hur bra som helst! Och jag gillar det. Jag gillar det för att det funkar! Jag springer inte särskilt fort, men jag har hittat min rytm eller vad man ska säga och jag kan pinna på med i stort sett samma hastighet hela tiden. Jag är helt fascinerad... Och så jäkla glad!! Och nöjd över kroppen som bara blir bättre och bättre... :D Finner inte ord!

Men, om jag skulle få be om nånting... så ber jag om en snabb återhämtning under natten... så att benen orkar med ett bodycombatpass imorgon på morgonen! Det är ju så förbaskat roligt så det kan jag inte missa, så kom igen benen, orka imorgon också! Kämpa liiite till utan att åsamka mig hemskt mycket smärta under tiden... Okej? Tror ni det funkar? O.o

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar