måndag 15 augusti 2011

Svaga konturer av nånting nytt


Det är en lång väg kvar - men man ska inte glömma bort framstegen på vägen. Resan dit är minst lika viktig. Den här bilden togs för några dagar sedan och jag visar den för att den speglar dagsläget så bra - svaga konturer av nånting nytt.

Konturer av axlar. Vilket är lite roligt samtidigt, för senast igår stod jag och Sara och pratade innan bodypumpen om våra axlar och att det är vår absolut svagaste punkt... Alla bodycombatpass och alla dessa vikter som jag ökat i när jag kör bodypump, så står jag nästan kvar på samma vikter som i början på axlarna! Så igår la jag på lite på stången och höll i en pyttevikt till när vi körde lösa vikter. Om det kändes? Jag kunde nästan inte få upp stången över huvudet... Om jag kommer att köra samma nästa gång och fokusera på axlarna framöver?

You bet!

4 kommentarer:

  1. Herregud vilken skillnad!! Men syntes mke när du var här sist=) Blir typ avundsjuk ju.. Jag SKA ha ett friskvårdskort nu till hösten!! Ska bli seriös nu, å köra igång min "träningsblogg"! Here I come!=)

    Nä men seriöst du har gjort ett himla bra jobb!
    Jag måste skärpa mig nu, eller jag SKA!!
    Men kmr nog inte kunna köra samma tempo som du, med min astma du vet o Zootis tar mke tid. Men är nöjd om jag kan köra på som i vintras när jag var i min allra bästa period med kost o motion å sånt. Blev lite lång kommentar men men..
    Nu taggar vi ridninge imorgon!
    Kram

    SvaraRadera
  2. :) !! Tack söta du! Skulle vara så himla kul om du kom till Friskvårds också :D Yessss ridning ikväll!! Krm

    SvaraRadera
  3. Det är ju mycket mer än svaga konturer ju! Värsta skillnaden, och nu måste ju jag också lägga på en vikt :D Bra jobbat Sarah, hejja dig!

    SvaraRadera