lördag 24 september 2011

Harmonisk

Jag uppdaterade lite information i fältet till höger och kom på mig själv när jag läste det sista citatet:

"Lycka är när det du tänker, det du säger och det du gör är i harmoni"

I våras var ryggsäcken fortfarande för tung och mina känslor var oftast utanpå. Men så kom en underbar sommar och jag landade på nåt vis och blev starkare. Bara tanken på att säga det skrämmer mig, som att det skulle förändra någonting om jag stod för det - men det jag tänker, det jag säger och det jag gör är precis det jag vill. Jag har fått höra att jag verkar lycklig, att jag verkar så glad och att jag verkar må bra - och det gör jag! För första gången i mitt liv känner jag mig harmonisk, eller kanske rentav lycklig? Som att jag är på helt rätt väg, precis där jag ska vara. Jag känner till och med ett slags lugn inom mig, och det har jag längtat efter i flera år. Så märkligt...

so they threw you off
but you got back up and tried again
so against the odds
you turned your face into the wind
always keeping the faith
that's the only way we get through
day by day

so I know, I don't know, know it all
I get lost sometimes but that's alright
so I know I'm learning how to fall
that's the only way to see me fly
keep on keeping the faith
that's the only way I get through
day by day

3 kommentarer:

  1. Vad gör jag för fel? Jag hade skrivit ett långt brev till dig o det bara försvann när jag skickade det??? JagVi blev så lyckliga när vi läste om hur du mår idag.Vi önskar dig all lycka på jorden för du är så genomgo o fin. vårt älskade barnbarn önskar vi det bästa. Lycka till i skolan och i livet. Krama mormor&morfar

    SvaraRadera
  2. Bravo !!!
    Den kom fram den här gången.

    SvaraRadera
  3. Älskade mormor och morfar! Tack för de fina orden. Jag är så glad att jag har så fina morföräldrar som alltid finns där och alltid ställer upp när det är något. Ni är underbara! Älskar er av hela mitt hjärta. <3 Kram på er!!

    SvaraRadera