söndag 18 september 2011

Tankar en söndag

Dagarna går fort numera, av förklarliga skäl då det är fullt upp och långa dagar. Fredagen avrundades med middag på restaurang med några sköna typer från klassen och sedan soffhäng hos bästa grannen. Det besöket resulterade dessutom i en beställd telefon, så framöver kan man finna mig i kategorin Iphoneträsket också! HIHI!

Jag skulle ha åkt tillbaka till Umeå och gått på togafest på lördagen, men av olika anledningar blev det inte av. Istället blev det en vit och lugn helg, vilket både var välbehövligt och otroligt skönt. Igår var det ny release på bodypump 79 och jag hade tur att komma med trots att jag stod som 24:e reserv i början av veckan. Jag pumpade ur mina kära muskler till nya kombinationer och ny awesome musik, behöver jag säga att det var underbart? Idag är min vän träningsvärken tillbaka och ikväll ska jag bättra på den med ett pass bodycombat. Efter den sköna starten på dagen åkte jag till Bureå för lite kvalitetstid med familjen Söderlund/Ståhl och myste med lillparveln Söderlund. Sen hyrde jag filmer och myste ner mig i soffan, en helt perfekt lördag i sin enkelhet!

Nu ska jag ta och packa ihop böckerna och lite anteckningar jag gått igenom och göra mig klar för eftermiddagens to do, nämligen ett besök till Burträsk och gratta Sandra som fyllt 25 år! Grattis igen gumman!

1 kommentar: