söndag 25 september 2011

Jag bara är och jag ler

Lever i nuet. Gjorde bort månadshandlingen och städningen idag på dagen. Sen blev det nostalgikväll med Polisskolan 1 hos bästa T och hans fina M. Sjukt kul. I slutet av filmen ringer en klasskompis och tycker jag ska hänga med ut på en öl med hans polare. Why not. Polaren visade sig vara en gammal klasskompis till min storebror, världen är liten! Vi gjorde Old Williams, Coasters och Allstar bara sådär, och det var sjukt trevligt! Nu snurrar det bra men vad gör det om 100 år. Jag ler och jag är glad. Imorgon ska jag till Pia och Jonas och se hur de bor och har det numera i Skelleftehamn. Och mysa med barnen såklart! Sen vankas storkok så jag har mat för kommande vecka, lite tvätt och bodycombat på kvällen. Sen är jag redo för en ny vecka. Livet är nice helt enkelt, goodnighty you!

1 kommentar:

  1. Härligt att höra vännen :) passa på att njuta å lev idag! <3

    SvaraRadera