lördag 31 december 2011

Det bästa med mitt 2011

Utan inbördes ordning, just from my head: Mina fantastiska närmaste vänner. Min underbara familj och släkt. Glada, inspirerande, härliga Hälsovägledare och lärare. Färdig Hälsovägledare och diplomerad massör. Min lägenhet. Fantastiskt fin sommar trots en solbränna som sitter kvar ännu, sista december. Sommarjobbet som boendehandledare. Klättringen uppför Skuleberget. TRÄNING - bodycombat, bodypump, löpning, core, tabata. Viktnedgång. Styrka, både fysiskt och psykiskt. Självförtroende. Ett inre lugn. GLÄDJE. Röntgensjuksköterskeprogrammet. Nollning. Nya härliga vänner. Klassfester. Fin, fin jul med alla nära och kära.

En enorm längtan efter 2012 och mina 2 löften till mig själv, fortsatt fokus på att omforma kroppen och att åka till Barcelona i Augusti! GOTT NYTT ÅR allihop, gott nytt år! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar