lördag 3 november 2012

Alla har inte en ukulele på toa

Eller någon som älskar en och anstränger sig för att göra en glad och lycklig. Just nu har jag båda, och det är överväldigande att känna så mycket. Att någon vill ge mig lika mycket kärlek som jag vill ge den personen.

Det var bara en komisk konversation vi hade om att man borde spela gitarr när man sitter på toa, ja helst i en munter trudilutt när man sitter där och ska göra nummer 2. När jag sedan kom hem från jobbet, hänger det en ukulele därinne och ett papper med ukulele ackord mitt framför näsan på en när man sitter på toa.

Det är så fint så jag inte hittar ord att beskriva känslan jag fick och har! Det är kärlek. Lycka. Och så mycket glädje. Allt är du, och allt det känner jag när vi är tillsammans, min älskade Linus!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar