söndag 18 november 2012

Veckoutvärdering


Måndag: Box 75 min
Tisdag: Vila
Onsdag: Spinning 45 min + Bodycombat 60 min
Torsdag: Tabata 40 min
Fredag: Bodypump Spinning 45 min
Lördag: Vila
Söndag: Funktionell träning Vila

Fredagens planerade förmiddagspump fick avbokas, kroppen vaknade inte till liv på riktigt förrän sent på eftermiddagen, men då passade jag på att slänga in ett spinningpass till vilket blev ett perfekt avslut inför helgen. Lördagens vila var efterlängtad, men känslan på fredagskvällen när jag hade duschat, fått i mig middag och vi myste ner oss i soffan framför serier, den är speciell. Jag är verkligen nöjd med veckans träning! Jag har utmanat med att slänga in spinning vilket är en ny träningsform för mig och jag har haft ett bra flow och en bra känsla hela veckan. Tyvärr hade jag en Sleepless in Seattle-natt till idag och somnade alltför sent och har varit som en zombie hela dagen, jag fungerar inte riktigt på för lite sömn. Så istället för att pressa mig onödigt mycket idag leker jag klok och laddar för kommande styrkevecka. Axlar först ut imorgon med kettlebells! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar