söndag 11 november 2012

Nu sätter vi punkt för den här veckan

- 6 veckors praktik fick sitt slut på torsdagen

Jag är godkänd, inspirerad, glad och nöjd, med en hjärna fullproppad med information som vissa dagar fått slita tills det blivit error, error och jag fick kapitulera för alla nya intryck och allt jag ska lära mig. Nu vet jag i alla fall att jag hamnat helt rätt! Egentligen skulle jag vilja fortsätta med praktiken och bara vara ute och lära mig praktiskt, för det är där man lär sig i princip allt.

- Tandläkarbesök 3/3 är avklarat
Närmare 3500 kr fattigare, men nu är det GJORT, över, done och jag överlevde!

- Plugghelg med att försöka styra upp ett arbete som ska lämnas in imorgon
Still trying...

- Styrkeveckan

Måndag: Kettlebells (axlar)
Torsdag: Rygg
Fredag: Ben
Söndag: Bröst/mage

Onsdagen var en sån där error, error dag i hjärnan följt av huvudvärk, så det blev ingen bodycombatonsdag. Fredagen bjöd inte på det bästa benpasset, men det vart ändå ett hyffsat pass och benen känns än idag. I övrigt är jag nöjd med träningsveckan! Kettlebellsen gick super, ryggpasset likaså, och känner jag ingenting i brösten och magen imorgon vettetusan, de var ordentligt trötta när jag körde idag. Det är lite märkligt, när jag kör styrkan längtar jag efter cardion och när jag kör cardion längtar jag efter styrkan. Så, nu längtar jag efter cardion!

Nästa veckas planering

Måndag: Box
Tisdag: Vila
Onsdag: Spinning och bodycombat
Torsdag: Tabata
Fredag: Bodypump
Lördag: Vila
Söndag: Funktionell träning

Go, go, go!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar