måndag 15 oktober 2012

VIP-middag Bastuliden, söndag deluxe









Igår var det dags att bjuda igen för den fina VIP-middagen vi fick hos Tobias och Mirjam häromveckan! 

Förrätt: Mandelpotatis, gräddfil och rom
Huvudrätt: Italiensk zucchinipasta med kyckling
Efterrätt: Chokladmousse gjord på vit choklad
Sååå mumsigt!

Dessutom bjöd Linus på lokalbryggt öl från Kallholmen, vitt vin som passade fint till kycklingen och en skvätt whisky. Jag själv testade några alkoholfria drycker, annars höll jag mig till min kära Cola Zero och fick agera chaufför. Kvällen avrundades med ett dopp i badtunnan, och som om inte det och den goda maten var nog, så möttes vi ju av SNÖ när vi kom dit, både jag och Linus blir fortfarande sådär barnsligt glada av snö!! :)

Tyvärr så blev Mirjam sjuk så hon var inte med, men vi packade med mat och dryck som Tobias fick ta med sig hem till henne ändå, så tro inte att vi inte saknade dig därborta Mirjam! :) Även om vi vart en man kort så blev det en helt underbart trevlig och mysig kväll med mitt hjärta och en av mina finaste vänner, en riktig söndag deluxe!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar