söndag 26 februari 2012

Glimtar från Friskvårdskompaniets supermedlemsfest



Som blev helt och hållet awesome! Alltså helt. Först vart det förfest hos nyaste tjejen i träningsgänget, Marias kompis Sara (Det är lite halvlustigt att vi är TRE stycken Sara numera! Vart det efternamn basis eller vad sa vi? I can be Södertälje, hihi), med sminkning och hårfix och fina välkomstdrinkar. Jag blir fortfarande SÅ imponerad när jag kikar på första bilden, så FINT det blev. Jag har aldrig känt mig finare sminkad eller varit finare i håret, snacka om att man kände sig som en pingla! Vilka talanger :)

Sen halkade vi oss ner till Allstar, där trevligheterna bara avlöste varandra. Med mingel bland välkända, likasinnade ansikten men ändock nästan nya, då det var helfestligt att se folk utan fina träningskläder och helt tillfixade som jag själv. Och det var tipsrunda, buffé, dans och en uppvisning av alla underbara instruktörer som fick en att vilja skutta in på Friskvårds och träna PÅ EN GÅNG. Jag skulle till och med ha gjort det i mina totalt opraktiska, höga och jag-får-ont-i-fötterna-i-2-dagar-när-jag-haft-dem-ute-en-kväll skor, det säger någonting om hur mycket jag tycker om träningen va? Ungefär som den här bilden.


Bodycombat. GLÄDJE. Som sagt, helt awesome!

(Sara, du är definitivt inte den enda som känner sig lite gammal... Day 2 och jag är fortfarande bakis, sånt var bättre förr ;D)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar