tisdag 28 februari 2012

Det tar emot att avboka dagens bodypump

Men vi har precis börjat en ny kurs, Biomedicin och Farmakologi, där upplägget för 4 veckor framöver är i princip bara egna studier och massa, massa inspelade föreläsningar online, så när de ringde om JOBB kunde jag inte tacka nej till kvällen! Och inte heller till att inskola mig på ett till ställe som boendehandledare imorgon. Fler ställen = större chans att få hoppa in ibland. Jag är student, studenter är alltid i behov av pengar. Fast det tar ändå emot som attans att avboka träningen...

Så ikväll när jag har skuttat innanför dörren och lagat kycklingssoppan som jag inte hinner göra just nu, så är det jag som drar på träningskläderna och kör en liten runda här hemma. För att jag kan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar