söndag 26 februari 2012

Improvements!

Idag var det dags för ett nytt maxtest i armhävningsutmaningen. För lite mer än 2 veckor sedan kunde jag göra 36 stycken. Jag hade tänkt vänta till i eftermiddag, så att kroppen får återhämta sig så mycket den kan på de här 2 vilodagarna jag har haft. Meeen. Då kom det ju en viss fest emellan i fredags, så jag tänker att förutsättningarna blir nog knappast bättre vad de är just nu ändå... och den där ruschen smög sig på, så jag högg tag i känslan och gjorde helt enkelt testet alldeles nyss. Och gjorde 55 stycken. 55 stycken! Utan någon vidare uppladdning kostmässigt, knacklig sömn och fortfarande bakis.


Vilket innebär att nästa vecka fortsätter enligt kolumn 3. Och det här är så sjukt spännande... Det pendlar verkligen mellan att kännas som att det här kommer aldrig gå, och att JOHO, jag kommer fixa 100 stycken efter varandra om drygt 2 veckor. 2 veckor... 100 stycken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar