söndag 20 januari 2013

Linus födelsedag


Igår fyllde Linus 25 år. Sent på fredagsnatten (ja eller lördagen) fick han sin present som jag velat ge honom sedan början av december när jag köpte den. Personlig träning i grupp - med kanske världens bästa instruktör. Den passar så bra, det ska visst vara en riktig utmaning mot sig själv och Linus ska nämligen toppa formen 2013 för att kunna cykla Vätternrundan 2014 (det är 30 mil!), så varför inte inleda året såhär. Jag tror det kommer bli toppen! Och det ska bli så spännande att följa hans utveckling.

Linus föräldrar kom hit från Vindeln, de hade med sig Linus säng som är 105 cm, så nu är har vi det lyxigt med en säng som är 15 cm bredare än min! Vi bjöd först på fika sen bjöd de oss på middag på Tatung. Därefter var vi hundvakt några timmar när de var och såg hockeyn. En lugn och mysig dag och förhoppningsvis fin födelsedag för födelsedagsbarnet.

3 kommentarer:

  1. oj shit hur ha ni båda sovit i en säng mindre än 100cm?! ja o sebbe hade 120 när ja flytta upp o de kunde faktiskt kännas trångt!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha ja säg det! ;) 5,5 månad har det funkat i alla fall, men nu känns det ju rent lyxigt som sagt :))

      Radera
  2. Vilken bra present! Kul! Ska du själv också gå i pt-gruppen? Jag vart så himla besviken när jag fick veta att hon skulle ha det (besviken kanske är fel ord...), men jag hade så gärna velat gå själv...

    SvaraRadera