onsdag 9 januari 2013

Nyårsafton hos Tobias och Mirjam

Så fint dukat.




Förrätten som jag och Linus stod för.
Ägghalva med romröra och gravad lax med gravlaxsås.



Huvudrätten, kalvytterfilé med svartvinbärssky, rotsaksgratäng och sallad.



Efterrätt: GLASSBOMB!
Jag förstår inte hur Mirjam lyckades göra den, men den var fantastiskt god!
Hallon, passionsfrukt, vaniljglass, honungssås blandat med saffran och granatäpple.



Jag har ett par suddiga mobilkort på sällskapet, det var vi och ett par till som var med, de hade med sig en kamera så när jag får de korten kommer det upp lite mer.

Vi hade en jättetrevlig, lugn, sällskaplig och rolig nyårsafton FYLLD med godsaker som ni kan se. Jag skålade in ett nytt år tillsammans med min älskade sambo och min käraste vän - det kan inte bli bättre än så! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar