lördag 17 mars 2012

Helg med strålande förutsättningar

En massa uppradande, typ: Jag klarade båda tentorna i onsdags! Fick tillbaka hemtentan från förra kursen med toppbetyg! Jag och lillebror följdes på bio och såg John Carter, som för övrigt var riktigt rolig! Solen värmer som bara vårsolen kan (vet att jag uttryckte mig så för 1 år sedan också, när livet var så god damned dark, den du) och gårdagens förmiddag spenderades ute på gården på min "fiskestol" mot husväggen där det var lä, och fräknarna fick titta fram och sinnet längta sig fram till somriga, härliga dagar. Jag lånade bästa T:s bil och kunde åka och köpa mig en dammsugarslang som jag ganska opraktiskt lyckades ha sönder i veckan. Det går framåt med läkemedelsberäkningen. Jag orkade med ett combatpass till igår och förkylningen håller långsamt på att släppa taget om mig. Idag ska lägenheten få bli skinande ren och likaså lite tvätt, för imorgon väntar jobb! Det ska också räknas och pluggas en del, och ansiktet ska få sig en fräknekur igen, idag med sällskap av söta Sussi på en promenad. It's a good weekend, njuter ni av den också? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar