onsdag 14 mars 2012

Whip app to this wednesday



Tentaonsdag avklarad. Första fick man veta direkt, den klarade jag. Andra fick man inte veta direkt utan vi kanske måste vänta 2 veckor på den? Även fast det bara var kryssfrågor. Weird. Nåväl. Nu är det det gjort. Bara hugga in på nästa del. Farmakologin och läkemedelsberäkningen. Har börjat lite smått men inte mycket. Förkylningsstatusen är... ganska oförändrad. Därför kommer utvecklingen efter kvällen bli intressant att följa... jag hoppas det ger immunsystemet en sjujäkla spark i rätt riktning. Om inte så, biter jag ihop.

Skulle haft inskolning kväll imorgon, som jag missade när jag blev sjuk, men det verkar vara många sjuka just nu så jag ska hoppa in och jobba dag istället, får ta kvällen senare. Sen väntar jobb på sommarstället på söndag. Det lossnar med turer i alla fall!

Jag är lite smånervös inför kvällens combat... men, det är COMBAT, om jag så ska slå i snigelfart, så kommer vartenda slag vara fyllt av glädje!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar