fredag 9 mars 2012

Well now I need it back, cause I have got a lack of all that's good and I can't go on


Lekte tjuv och stal den är oerhört goa låten från bästa Marias blogg. Ja eller, you get it.

Och nu kommer det gnäll. Bara massa gnäll. Vill du inte höra på gnäll, stop reading. Jag är sjuk. Vilket jag förmodligen förorsakade helt själv. I onsdags kände jag att nånting var på G i kroppen, så jag borde ha vilat. Men det var onsdag. Det var combat. Dessutom hade jag sjukt mycket känslor att slå, armbåga, knäa och sparka ut. So I did. Igår kändes det inte värre alls först. Men under dagen på jobbet, då kom det. När jag kom hem var jag febrig, hostig, hade igentäppta bihålor som trycker som tusan, ont i muskler, leder och idag även ont i ryggen, för jag är inte gjord för att ligga ner såhär mycket men jag blir för slut för att sitta upp. Jag har låg temp i vanliga fall, oftast runt 36,3, så när jag har 38,5, känns det som att jag ska gå under. Så jag missade en kvällsinskolning, missar helgjobb. Missar pluggtid. Missar bodypump och extrapass bodycombat. Missar att slutföra armhävningsutmaningen som var inne på sista veckan, men det ska jag givetvis ta upp igen när jag blir frisk. Istället ligger jag här och är ynklig och gnäller. Och tänker alldeles för mycket på en skit som inte ens är värd mina tankar. OFF-knapp till det, JA TACK. Det är bara crap alltså. En riktig skithelg. Må den här helgen gå liiite fortare, och att jag blir piggare, snabbt, please...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar