lördag 31 mars 2012

I believe I can be more than this



Om det var för att jag var så otroligt taggad på ett nytt program med ny musik. Eller för att bäste Tobias stod vid min sida och var minst lika peppad. För att den ihärdiga förkylningen är ett minne blott. Eller för att kropp och sinne åter börjar vara i balans, efter de där dagarna när livet kom emellan. Jag vet inte, säkert en kombination av alla delar. Passet var i alla fall helt fantastiskt, en helt toppenbra start på en underbar dag!

Som förutom releasen, bestod av en lunch, fika och shoppingtur. Också med bäste Tobias. Jag hittade ett par vårskor då mina valt att ge upp. Sen kom jag hem och blev sådär härligt trött som man kan bli efter hård träning och fullt med mat i magen, så jag gjorde det enda rätta. Jag powernapade. Också det var fantastiskt. Och kanske ännu mer fantastiskt, var att jag orkade faktiskt med att köra armhävningsutmaningen för en stund sedan. Det var en bra dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar