tisdag 13 mars 2012

You've got to roll, roll, roll with the punches


Kära immunförsvaret. Jag vet att ni jobbar hårt med de där nedrans bakterierna jag lyckades dra på mig. But so do I. Vi är ett team i det här. Jag har faktiskt försökt att få i mig de näringsämnen, vitaminer, antioxidanter och den vätska ni kräver för att kunna utföra ert arbete, trots mitt halvt förlamade tillstånd vid febern. Men om ni kunde göra liiite till. En sista, stor kraftansträngning för min skull. Så att combaten imorgon inte bara blir uthärdlig, utan sådär fantastisk som den bara kan bli när man kan ge allt. Så vore det toppen. För om inte... så kommer jag förmodligen att ge ganska mycket ändå. Vilket ni kanske kommer tycka är lite olämpligt. Och lite jobbigt. Och lite dumt. Men jag tänker inte missa combaten. Så är det. Se det här som... en liten förvarning. Heads up liksom. And do better! Som sången, "you've got to roll, roll, roll with the punches". Så ska jag försöka göra bättre ifrån mig och försöka undvika sådana där dunderbakterier i framtiden. Do we have a deal? O.o

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar