torsdag 29 mars 2012

Och på tal om sådant som värmer i hjärtat, eller bokstavligen får hjärtfrekvensen att go bananas

Så ska vi inte prata kärlek, även om sådan kärlek också kan ha den effekten och är underbar i sig - men vi ska prata träning såklart! Med livet som kommer emellan vardagsrutiner, 2 kommande tentor och en injektionsexamination så får man anpassa sig och träna då energin är tillräcklig och tiden finns. Som den härliga löpturen i tisdags och armhävningar. Nu börjar det äntligen återgå till normalläget med energin och styrka, så nu tänker jag tuffa på och köra stenhårt som jag brukar göra! Jag tror att det bara är de som tränar regelbundet som riktigt kan förstå den känslan, hur tråkigt det är när man vet att man kan mer men att man inte kan ge allt av någon anledning - hur begränsande det känns.

För en stund sen gjorde jag vecka 4 dag 2:s armhävningar. Och om dryga timmen väntar tabata med BÄSTA Josefin som instruktör. Jag tänker ge ALLT! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar