fredag 29 juni 2012

Nepp, jag skippar rubriken

Fullt upp all day men en mycket fin dag, trots tråkvädret.

Lite jobb på förmiddagen. Mumsig langos till lunch med Tobbe. Alla mina utrensade kläder som numera är förstora gav jag bort till Kupan. Fyllde frysen, kylen och skafferiet med nytt käk. Träffade på mormor och morfar på solbacken och surrade och kramades. Fyndade massa mer av min sommardrog utanför Kvantum, jordgubbar. Testade på bodypump/spinning a 90 minuter och blev förvånad över hur mycket jag verkligen ogillar spinning. Jag satt och LÄNGTADE efter tabata... och bara den som testat tabata vet hur jobbigt det är! MEN, det är i alla fall variation med olika övningar, sånt behöver jag när det kommer till intervallträning. Då vet jag det O.o




Såg fotbollen en stund men nåe, blev less och längtade ut, så ut for jag. Ser ju inte ut som att man klär sig för sommar direkt? Jag frös då inte! Köpte en digitalvåg, som inte fungerade... men så var jag förbi där igen innan träningen, and this one works! Upp till 23 kg till och med. Huga! o.O Svingade nån timma och det var rätt livligt i vattnet. Jag måste bli bättre på mothugg... Hade till och med på en långsam typ som tog flugan och lugnt och harmoniskt simmade iväg med den, det var ganska långt ut... två gånger! Ändå fick jag inte till mothugget. Övning ger färdighet :)

Nu ska här sussas gott inför en fullspäckad och förhoppningsvis awesome helg, det är STADSFEST i stan och inte nog med det, imorgon är det RELEASE på nya combatprogrammet! Wihoooo :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar