tisdag 12 juni 2012

Uppladdning inför kvällens träning

Jag lägger in en högre växel med träningen innan sommarjobbet drar igång. Imorse inledde jag med att testa något nytt, löpning innan frukosten. Såhär i efterhand vet jag inte om jag kan säga att det gick bra. Sega ben, så det gick lite långsammare än vanligt och inte räckte orken så långt, 3,6 km. Jag tänker inte skrota tanken på det riktigt än dock, det ska få några försök.

Ikväll väntar 75 minuter box med bästa Tobias. Som förmodligen kommer vara snyggast i salen med sina superdupersnygga nya träningsskor. Jag ska köpa likadana efter sommaren, fast lila. Ohhhh så jag längtar!

Det skumma svenska sommarvädret verkar ha anlänt äntligen. Låg och pressade 45 minuter innan lunch, sen var det som att lampan slocknade på himlen och kort därefter kom regnet. Gäller verkligen att ta vara på soltimmarna.

Och på tal om att ta vara på dem ska jag traska ut till vattnet och kasta en stund nu! Här var min middag för övrigt, räkomelett, yummie!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar