fredag 13 juli 2012

Fredag den 13

Imorse kunde man duscha utomhus om man så ville. Regn, regn, regn. Men ni vet - learn to dance in the rain. Då blir det så mycket bättre. Jag dansade mig fram till jobbet i mina stövlar!

Idag tänkte jag köra styrka underkropp, men jag tycker mig ha blivit lite klokare med tiden! Så jag lägger styrkan imorgon och kör cardio idag, för maximal möjlighet till återhämtning efter imorgon.

Istället blir det bodypump! Visst är det en form av lätt styrketräning, men det är mer konditionsträning för musklerna och uthållighetsträning, så jag räknar det som cardio. Det är ingen gruppträning idag, utan jag tänkte nöta själv i gymmet. Och sen avsluta med mer cardio, antingen löpning eller cykel!

Därefter väntar middag och bio med bäste Tobias! En helt awesome fredag trots vädret alltså :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar