fredag 20 juli 2012

Sommar betyder ännu mer svettig inomhusträning



Rehab först. 2 x 15 med benkick, benpress och bencurl på lätta vikter. Enbensbenböj. Nån balans/stabilitetsövning jag inte minns namnet på. Sen löpning. Varmt, varmt, varmt! Jag fattar inte hur vissa tjejer kan springa/träna bredvid en och INTE svettas, särskilt på sommaren. De kan ju inte ge ens i närheten av allt de egentligen skulle kunna ge? Nåväl. Det gjorde jag! Pressade sista 1,5 km och fick upp pulsen rejält. Tror minsann att det är snabbaste tiden jag sprungit 5 km på! Avslutade med roddmaskin, mage, armhävningar och triceps.

Ikväll och hela morgondagen får jag rå om min käraste vän Tobias. Ikväll blir det promenix, kanske en snabbsväng förbi Trästocksfestivalen, sen blir det antingen Donkey Kong på Wii:t eller en rulle. Men imorgon! Då gör vi tradition av något fantastiskt kul vi testade förra året - då bestiger vi Skuleberget igen! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar