torsdag 5 april 2012

Lite påskledigt


Och jag inleder med att stuva om i träningsschemat! I och med att det är påsk och allt vad det innebär med ledigheter så har friskvårds ändrat några tider för gruppträningen, det är till exmepel ingen tabata på söndag. Jag hade ambitionen att fixa det idag, men om jag ska ha en chans att klara de här armhävningarna en gång för alla så måste jag låta överkroppen vila. Eller i alla fall inte gen den så pass mycket stryk, just idag. Så, istället gav jag mig ut på en härlig löptur på förmiddagen! 5 km på stumma men ändock pigga ben. Bara armhävningarna kvar för dagen!

Fredag: VILA
Lördag: Maraton, armhävningar
Söndag: Också VILA
Måndag: Bodycombat! Mixpass med Josefin! :) + maxtestet

Dessutom ska jag inleda påsken med bäste unge herr William. I eftermiddag ska han få gå på påskäggsjakt, jag ska gömma det ute på gården så ska han få leta ett tag! Och imorgon ska vi åka och bada. Mys! :) Annars så hade jag tänkt se SAIK gå vidare till final ikväll (ja förhoppningsvis). Ta någon till sovmorgon. Göra klart en skrivuppgift. Läsa igenom lite strålningsfysik. Och bara vara. GLAD PÅSK hörrni :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar