lördag 21 april 2012

Tjej som har kul



Idag testade jag vingarna som en gröngöling på gymmet! Först på välbekanta delen där det är mycket tjejer. Vanlig uppvärmning, som på pumpen. Sen ett set benböj, med 25 kg. Ökade till 30 kg, men där börjar det bli tungt att få upp stången på axlarna utan att ha knacklig teknik för axlarna, och jag hade mycket kräm i benen så jag kände att minsann, idag är det dags! Jag traskade bort till andra delen/herrarnas avdelning för jo, det var bara killar där och pumpade. Stod och väntade vid denna maskinen en kort stund, sen vart den ledig. Testade med 20 kg först och johodå! Det gick bra. Sen ökade jag, 30 kg, 40 kg, 50 kg, 55 kg och 60 kg. Blev som ett barn på julafton så kul var det :D

Meeen jag måste läsa på lite hur jag ska lägga upp träningen när jag kör styrka. Få repetitioner är lite ovant för en som nöter och nöter och nöter på pump! Fortsättning följer O.o

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar