lördag 14 april 2012

Skyndat igång helgen

Först med jobb!

Sen armhävningar. Vecka 6 dag 3. Sista dagen på programmet inför sluttestet! 26 + 26 + 33 + 33 + 26 + 26 + 22 + 22 + max, minst 60, jag gjorde 60. Hur det gick? Ja det var inte lätt. Särskilt slutet, ungefär som det varit de sista gångerna när sista setet på max är så sjujäklarns drygt. Jag stannade upp i hög planka och andades 2-3 sekunder två gånger. Ingen direkt kläm i musklerna alls, inte ens från start. Hade bra mycket mer energi i torsdags, och då har jag ändå vilat sen dess. Måndag är dagen D, då det är dags. Jo, jag är nervös. Och jo, jag har en tendens att bli för nervös över saker och ting. Antingen så går det eller så går det inte, och går det inte kommer jag köra vecka 6 igen. Och prova en gång till. Men det kommer gå! Sista 10 lär vara ren vilja, men viljan finns!

Sen en löptur. 4,5 km på 26:18. Tokskönt flow i benen, men då hade jag inte laddat optimalt och fick håll typ 3 gånger. Alltid finns nåt att anmärka på, men å andra sidan kan man alltid vända på allt också! Avslutar med något tänkvärt:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar