onsdag 11 april 2012

Om att planera och känslan av att äta hela tiden (när man typ äter hela tiden)

07:00 Frulle
Prottegröten + hårt bröd med lite keso + té
09:30 Mellanmål 1
125 g kvarg + hallon
12:15 Lunch
Kyckling och wokgrönsaker blandat i sötsur sås, råris
14:00 Mellanmål 2
125 g kvarg + hallon + nötter
16:00 Middag
Soppa gjord på kyckling, kokosmjölk, krossade tomater, morötter, gul lök, rödlök, curry
19:30 Mellanmål 3
Keso + äpple

Och vatten. Vatten, vatten, vatten. Igår lärde jag mig att den mumsiga soppan faktiskt är mumsig även om den äts kall. Den åt jag på bussresan på vägen hem. Hemma från Umeå drygt 17:30 och träningen kör igång vid 18. Samma lika idag, för det är BODYCOMBATONSDAG O.o Jo. En massa planering och jag drar med mig två matlådor och små burkar med mellanmål osv till Umeå. Men då orkar jag ju det jag vill. Igår utmaning på pumpen med 25 kg på båda benböjslåtarna. Och armhävningarna vecka 6 dag 1, typ 22:40 på kvällen. Allt går! Dagens intag: 1540 kcal totalt, 128 g protein. Check.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar