torsdag 31 maj 2012

I tanken spenderade jag eftermiddagen i gymmet

Josefin har satt ihop en helt FANTASTISK combatmix som jag körde igår! Hur det nu hade kunnat bli så, så hade det gått 2 veckor sedan jag körde combat sist. Jag var så enormt taggad och full av energi! Det märktes, jag kunde hålla ut och ge allt genom nästan varenda låt. Men OM det känns idag... träningsvärken i rumpan från tabatan förfinades. Bröstmusklerna och triceps är ömma och mellan skuldrorna... där pågår det eget litet krig som bara eskalerat under dagen. Tolka nu det här rätt, jag tycker träningsvärk är en underbar smärta i sig. Det är ett härligt kvitto på hårt jobb! Jag har sagt det förr:


Jag hade dock en tanke om att masa mig till gymmet och köra styrka underkropp ikväll. Det förblev en tanke. I verkligheten så kraschade jag i soffan och somnade med Simba på bröstet efter middagen. Så kan det gå ibland. Men det är kvalité det också. Simba är för övrigt fortsatt gosig och verkar harmonisk. Peppar, peppar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar