onsdag 23 maj 2012

Vänd på det, vänd på det, vänd på det - ett jäkla mantra



Är det inte knäet så är det nåt jävla ligament i fotryggen som bråkas. Jag kan inte skutta, kan inte belasta i ett utfall, kan inte hoppsparka. Det är bodycombatonsdag och jag kan inte köra combat för foten gör ont, så jag avbokade. Må så vara att det var till följd av en underbar dag igår med picknick, sol och FOTBOLL med klassen som var skitkul då det var flera år sen jag lirade sist. Likafullt så är jag frustrerad. Irriterad. Arg. Ledsen. En jävla pannkaka av känslor. För jag känner mig begränsad när jag inte kan träna som jag vill och då blir det en fin mix av allt och jag blir irri och jag svär.

Så nu tänker jag halta mig till vattnet och fiska. Och stanna där tills jag är på bättre humör. Tills jag har vunnit över maskineriet i knoppen och är övertygad om att imorgon är en bättre dag, imorgon är jag ett bättre jag. Alternativt tills jag är så trött så jag nästan somnar på stället, då tar ju den här dagen slut i alla fall....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar