söndag 13 maj 2012

Söndagsrutinerna och veckan i träningsväg


Alla vill jag ha...

Vilken uuunderbar söndag! Visst njuter ni av finvädret? :) Min morgon var... ja helt underbar :) Men det skulle ju vara trevligt med firre på kroken! Jag ska minsann testa på södra sidan av älven nästa gång... O.o

Hälften av mina to do's är gjorda för dagen. Tvätt, städ, promenix. Kvar är matlagning för några dagar, skriva klart en sjukdomsuppgift och kvällens träning.

Veckan blev like this

Måndag: 5 km löpning + backspurter och lite smått och gott i slutet
Tisdag: bodypump (ökade på bröst och rygg, höll ut längre på axlar)
Onsdag: promenix 5 km + bodycombat
Torsdag: styrka, överkropp
Fredag: VILA, promenix 5 km
Lördag: VILA
This sunny sunday: promenix 5 km, bodycombat


Perfection hade varit tabatan jag missade i torsdags. Nästa vecka blir det inte av heller, den utgår för att det är Kristi himmelsfärds. Då blir det nog en härlig löptur igen istället :)

1 kommentar:

  1. Åh vad du är duktig, och vilka härliga träningsveckor du får till! AVIIIIIIS :)

    SvaraRadera